onsdag 8. september 2010

Flott ver med lite jobbing

Jaja, sola skin og det er varmare her enn då det var sommar. Leo hatt vakt ei heil veke no og dermed har vi vore låst til Svelgen, og dei dagane vi kunne ha reist ut har det sjølvsagt vore eit viktige møte eller to vi skulle ha vore på. I tillegg har vi dei tre siste helgane hatt fullt opp med andre ting. Men i dag skal karane ut ein tur, så då blir det litt arbeid nokre timar iallfall. Det går noko seinare når ein tar ferja ut 16.45 og ikkje er på plass der ute før ho er nærmare 18, då er det ikkje mange timane att med sol, før myggen kjem og et deg opp. Til helga har vi få planar, så då blir det hytte hytte. Hytta er tett og vi manglar berre Shingel på delen der inngang og bod er, så det nærmar seg. Det står jo endå ein del att utandørs, både i høve til listing kring vindauge og anna, medan eg er veldig klar for å starte innandørs snart. Eg har jo allereie innreia alle rom to gonger i hovudet, så eg er klar for ein ny epoke på hyttefronten. Leo kan sjølvsagt ikkje forstå korleis ein i det heile tatt kan tenke interiør når ein no heller skal tenke på isolasjon, bygging av pipe og eigentleg heilt andre ting, men det er vel ei sånn "damegreie" vil eg tru. Eg hadde jo eit håp om at hytta skulle bli ferdig til jul, men ser no at det kan bli både vinter og vår før alt er klart. Det betyr eigentleg ikkje så mykje, så lenge den er klar til neste sommar.

Publisert av Anita HC

1 kommentar:

  1. Det blir spennende å begynne inne da, tror ikke gutta tenker like masse på det. Lykke til videre

    SvarSlett